måndag 21 februari 2011

En presentation om mig!

Hej, mitt namn är Sanna och jag är född 1997 och bor i den lilla hålan så kallad Ljungby. Jag går på Kungshösskolan i klass 71B där.
Jag rider 2-3 ggr/v i  i Sickinge på en ridskola men jag letar medryttarhäst också och brukar vara på ridskolan så många dagar i veckan som jag kan och hjälpa till. Jag brukar få en häst som heter Fix Viberland (se på headern) och han är ett kallblod på sjutton år. Sedan rider jag en häst som heter Ileska, men kallas för Elsa, väldigt ofta också och jag tror att hon är ett halvblod och hon är elva år.
Jag rider i en vanlig ridgrupp på måndagar och i en vuxengrupp på fredagar, jag har ridit sen jag har varit sex år, det blir ca. 7 år till sommaren för jag började lite mer inne på året då jag var sex år.
Själv gillar jag vattendjur väldigt mycket också, om man räkna bort hästarna, så är haj ett av mina favorit djur och jag har funderat på att gå på Gullermasgymnasiet i lysekil och gå den marinbiologiska linjen eller utbilda mig till en hajbiolog i ett annat land. Jag gillar även litteratur och musik väldigt mycket.
Men ha en fortsatt bra dag folket! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar