måndag 21 februari 2011

En liten presentation

Hej, jag är en av oss tre som skriver denhär bloggen, jag heter Nathalie och är tretton år gammal.
Jag går i musikklass och det kanske säger en del om mej, jag gillar musik, att rita och att fota.
Jag bor ute på en gård där vi har fyra hästar, Fold, Fleyta, Yrma och Yrpa, alla fyra är islandshästar.
Fold är då den som jag mest tränar och så, fast jag brukar hålla på med dom andra också.
Jag började träna Fold hösten 2009, och sommaren/hösten 2010 började vi med Natural Horsemanship eftersom så många av mina vänner var intresserade av det (vet dock inte vart det intresset tog vägen sen), och det har jag utvecklat, jag jobbar inte med the seven games, tryck och faser, jag har väll min egen stil, som dom flesta.
Fold är en rödblack på 20 år, blir 21 i sommar, vi kommer fira våra födelsedagar samtidigt (24 juni) eftersom hon är född på Island och därför vet vi inte hennes födelsedatum.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar