onsdag 23 februari 2011

23/2-2011

Började med att åka till praoen idag, va en heelt vanlig dag där. Sen red jag ut på Rán, hon va vääldigt pigg, så lät henne galoppera ganska mkt, behövdes verkligen! Hon blev såå mycket lugnare, hon har haft överenergi i säkert en månad nu pga att jag inte orkat rida så långt och hårt. Men när jag lät henne springa på idag så märkte man verkligen skillnad på henne ^^
Några bilder från praoen :)
En häst som jag satte på täcke, som skulle putta upp boxdörren hela jävla tiden, haha >.<
ett sto med sin fölis (tror jag? o.O) ^^
läskig häst från praoen, haha xD den är sjukt sur hela tiden och ser ut att kunna döda någon o.O
sööt häst som stog och åt och slutade tugga varje gång jag tog ett foto, som typ ''vafan va de där för nått?''
/Samantha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar